måndag 7 december 2009

Radiodialog

Har precis haft ett snack med Malin Alfvén och Louise Hallin i Sveriges Radio P4 i programmet knattetimmen! Tog fatt i telefonen och ringde in när de uppmanade föräldrar att höra av sig med frågor kring barn. Jag ville fråga hur man ska hantera matvägrande barn som absolut inte vill sitta med vid middagsbordet. Skönt nog fick jag bekräftelse på att man aldrig ska tvinga barn att äta, utan det är bara att släppa alla krav och låta barnen äta när de är hungriga. Toppen! Skriver mer när programmet läggs upp på webben. Nu ska jag ut och äta lunch med min kompis Ingela- härligt!

4 kommentarer:

  1. Nu har vi lyssnat! Toppen!
    Kramar Emmie

    SvaraRadera
  2. Ryktet går på jobbet! Blev stoppad i receptionen med frågan om det var du som var på radion. Kramar Anders

    SvaraRadera
  3. Mimmis nya jag är här. Me like!
    Kram J

    SvaraRadera