torsdag 17 december 2009

Mamma i tankarna

Sjunkande markörer innebär att mammas senaste cellgifter verkar och att medicinen äter på de små jävlarna i kroppen. Det känns fantastiskt roligt att höra efter månader av negativa besked. Det förra cellgiftet slutade att verka och tumörerna växte åter i storlek. Mamma har också lidit svårt att den tuffa värken i käken som beror på en nyupptäckt tumör där. I dag inleder hon strålbehandling mot den tumören. Mamma, om du läser detta - mina tankar är hos dig!

3 kommentarer:

  1. läser hela tiden din mamma Agnetas blogg för att se hur hon mår, hon skriver så fint, hon är så tapper. Jag gläder mig åt det positiva och lika hemskt är det när det går åt andra hållet. Hon har en underbar familj, som jag får lite glimtar av. Massa kram på er och hälsa Agneta, ska snart höra av mig till henne också.
    Gamla rumskompisen Marianne nu i Fuengirola Spanien

    SvaraRadera
  2. Mina varmaste tankar till dig och din mamma. Det är svårt med sjukdomar. Kram Lovisa, vars mamma har alzheimer...

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för era omtankar! Och tankar till dig Lovisa och din mamma!

    SvaraRadera