lördag 28 november 2009

Trotsade svinis

Har spenderat på tok för mycket tid hemma... Men vad ska man göra när det känns som om svinisbacillerna attackerar från alla håll? Modersinstinkten är stark och jag vill skydda min bebis. Men i dag fick jag panik och tog tuben med Tilda och Elvira till min syster och svåger på söder. Underbart med miljöombyte och nya människor! Efteråt gick jag en stund med döttrarna i gallerian hemma. Det var verkligen mysigt att få lite tid med Tilda - min vackra, kloka tjej!

Men för mycket mörker och regntung himmeln nu. Letar desperat efter ljuspunkter. Känner mig känslosam och i behov av något spirituellt, som vacker musik. Det här berörde mig.
Sissel Kyrkjebø og Odd Nordstoga - Upp gläd er alla.
http://www.youtube.com/watch?v=oCw068hiR4g

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar